- SNART HELG OCH SEMESTER

Jag har haft en sån JÄKLA bra vecka hittills. Jag har dom tre första dagarna hängt med fiiiiina tjejer (mamma inkluderas här) som gett mig så mycket energi så trots att en förkylning ligger och gror i min näsa och hals just nu och att vi inte hade nått vatten hemma från typ 09-20 igår så är jag SÅ nöjd på livet !


Imorgon går dessutom Pontus på en efterlängtad och välbehövlig semester och idag skiner solen ! 😍👌🏻🌼🍓☀️ Har rensat ogräs sen jag kom hem efter att ha lämnat Douglas men nu gick vi in och ska dricka en smoothie innan det är dags för mat för Elton och sen hämta hem min fina Douglas. Hoppas pappan slipper övertid idag så jag kan åka in till stan och fylla på energiförrådet ännu mer med mera kompishäng och mys !

Ha en bra dag fina ni ! ❤


Kommentera inlägget här: